Terapie prin plutire

Magneziul, responsabil pentru sănătatea fizică și psihică. Cum îl poți asimila prin piele

Magneziul este esențial pentru sănătatea noastră. Fiecare celulă din corpul nostru conține magneziu și fiecare celulă are nevoie de acest mineral pentru a funcționa.

De magneziu depind în mare măsură sănătatea noastră fizică și psihică. Multe persoane au însă lipsă de magneziu deși încearcă să consume cât mai multe alimente care conțin acest important mineral.

Terapia prin plutire te ajută să asimilezi prin piele magneziul pentru că plutești, la propriu, în sulfat de magneziu. 🙂

De ce e atât de important magneziul pentru sănătate

Magneziul e implicat în multe procese importante în corpul nostru. De aici și rolul vital pe care îl are pentru corp și minte.

Magneziul ajută la:

– procesul de metabolizare a carbohidraților și a glucozei. Magneziul contribuie la mentinerea unui nivel optim de zahăr în sânge și are un rol însemnat în prevenirea diabetului zaharat sau în mentinerea sub control a bolii. Diabetul de tip II este asociat cu deficitul de magneziu, iar riscul de a dezvolta această boală cronică este mai scăzut în rândul celor care au un nivel optim de magneziu în organism.

– digestie. Magneziul ajută la ameliorarea tranzitului lent și în combaterea constipației.

– sănătatea oaselor. Magneziul este implicat direct în formarea oaselor și influențează activitatea celulelor responsabile de formarea tesutului osos. În pus, ajută la ameliorarea simptomelor osteoporozei.

– respirație. Studii științifice internaționale au demonstrat că există o legătură directă între lipsa de magneziu și dezvoltarea astmului sau a altor afecțiuni respiratorii.

Cercetătorii au observat că deficitul de magneziu determină acumularea de calciu în mușchii de la nivelul căilor respiratorii, fapt ce îngreuneaza respirația.

– reducerea oboselii și a stării de extenuare. Magneziul ajută la menținerea unui nivel de energie optim.

Un studiu realizat la Centrul pentru Studiul medicinei complementare din Southampton, Anglia, a demonstrat că sulfatul de magneziu este util în tratarea persoanelor care suferă de burnout, sindromul oboselii cronice.

În plus, magneziul are un aport considerabil în:

– terapia stărilor depresive
– creșterea rezistenței fizice
– combaterea inflamațiilor
– prevenirea migrenelor

Semnele lipsei de magneziu

Carența de magneziu o resimțim, de multe ori, atât fizic, cât și psihic.

Când ai lipsă de magneziu te simți:

• Obosit și extenuat chiar dacă te odihnești suficient și poți avea stări de leșin
• Anxios, depresiv
• Nervos, irascibil

În plus, ai:

• Crampe musculare, tremor, zvâcniri musculare
• Dureri de cap
• Palpitații, aritmie și ai tensiune arterială crescută
• Dificultăți de respiratie
• lipsă poftă de mâncare, greață
• Dereglari digestive – diaree, constipație

Lipsa magneziului din organism poate duce în timp la boli grave precum

• Spasmofilia
• Aritmie sau alte boli cardiace
• Diabet
• Astm

Surse de magneziu. De unde poți lua magneziul

Alimentele bogate in magneziu sunt:

• Migdale, arahide, nuci, unt de arahide
• Spanac, broccoli
• Ciuperci
• Fasole
• Cartofi
• Avocado
• Stafide
• Măr
• Banana
• Morcov
• Pâine si produse din făina de grâu integrală
• Lapte de soia
• Semințe de susan, de floarea soarelui și de in
• Orez
• Ovăz, grâu
• Piept de pui
• Carne de vită
• Somon
• Lapte, iaurt

Pe lângă opțiunile de mai sus, mai poți alege să asimilezi magneziul prin piele, în timp ce te relaxezi profund într-o sesiune de terapie prin plutire.

Te vei odihni în timp ce plutești într-un bazin cu apă în care au fost dizolvate 500 kilograme de sare Epsom sau Sulfat de Magneziu.

Te așteptăm la plutit. Programează-te la 0744 533 202‬.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *